Din restaurant în livratori de bucate - Reinventare pe timp de pandemie
În mijlocul pandemiei, unul din clienții noștri care deținea un restaurant în București, s-a adresat cu o nouă solicitare, și anume un magazin online de bucate tradiționale și nu doar. Așa cum pandemia a închis o bună parte din restaurante, clientul s-a orientat spre livrarea de bucate direct acasă cu sloganul „Comandă online, noi livrăm offline!”.
Pe baza experienței bogate a clientului, dar și pe baza unei cercetări de piață, au fost gândite principalele categorii și cele mai reușite meniuri și feluri de mâncare pentru toate gusturile și cererile la momentul actual.
Echipa noastră a început a lucra la proiect în timp ce clientul și-a reorganizat echipa și afacerea pentru noile servicii, astfel am ajuns pregătiți concomitent să lansăm serviciul online.
Întrucât suntem o agenție de publicitate, echipei noastre i s-a încredințat proiectul total, de la crearea site-ului până la publicitate pe rețelele sociale. Site-ul a fost creat și adaptat, pentru a obține o performanță foarte bună și o experiență plăcută pentru utilizator și desigur pentru client.
Echipa noastră a avut o sarcină dificilă de a aduce pe piață un nou brand, total necunoscut dar am făcut-o. Cu ajutorul rețelelor sociale acest brand a reușit să obțină vânzări foarte bune având în vedere mulți factori complecși (pandemie, criză și alte momente).
Pentru sărbătorile din ajunul Crăciunului și de revelion, a apărut ideea de a crea un meniu special de Crăciun. A fost conceput un Landing Page pentru meniu upsell, cu o sumă medie per achiziție de 65 euro.
Astfel timp de 12 zile au fost 120 de cereri, acestea au generat cât pentru o lună de livrare zilnică de bucate.