este cea mai veche metoda de a transmite publicului larg mesajele publicitare
Ofera diversificate beneficii pe care alte mijloace de promovare nu le pot oferi:
Publicitatea outdoor are timp de expunere 24h pe zi, sapte zile pe saptamana asigurand repetarea expunerii la mesaj, care este extrem de necesara pentru campaniile de vizeaza cresterea notorietatii unui produs sau brand.
Expunerea la mesajele outdoor nu implica niciun cost pentru consumatori.
Costuri de expunere reduse in comparatie cu televiziunea, presa sau radio.
Acest tip de reclama atrage prin culorile vii si creativitate, nu intrerupe activitatea consumatorului.
Ofera o audienta ridicata si se regaseste in forme si dimensiuni variate.
este realizat dintr-un suport foarte usor din fibre sintetice, care formeaza ochiuri cu fixare rigida. Reprezinta o solutie ideala pentru printurile de extradimensiuni,care in acest caz sunt practic imponderabile in comparatie cu posterele pe baza de tesaturi.
Caracteristici si beneficii:
Brand-uri premium; Mesaj simplu, direct si usor de retinut.
Impact ridicat; Perioada medie de expunere.
Ofera o audienta ridicata si se regaseste in forme si dimensiuni variate.
Reprezinta un suport ideal pentru campanii de promovare de produse si servicii cat si pentru campanii de constientizare si incetatenire a unui brand.
Mesh-ul are de obicei dimensiuni considerabile si, in cazul in care este amplasat corect, devin un soi de magnet care atrage privirile si fascineaza prin talie si caracter neconventional.
Datorita structurii sale celulare reduce din acuitatea problemelor generate de presiunea vantului.
Formate medium:
Putem produce si monta orice fel de tipuri si dimensiuni de asemenea structuri
Caracteristici si beneficii:
Brand-uri premium.
Vizibilitate si impact pe tot timpul zilei.
Perioada medie de expunere.
Potential ridicat de creativitate pe aceste suporturi.
Acoperire si frecventa a mesajului foarte buna.
Ideal pentru campanii de constientizare a brand-ului cat si pentru produse si servicii.
Vizibil atat pentru cei aflati in trafic in zonele centrale, statii de autobuz, strazi aglomerate, zone rezidentiale.
Poliplanul cu care se decoreaza structura se realizeaza din PVC si permite iluminarea din spate cu neoane.
Descriere:
Amplasate atat la nivelul solului cat si pe calcanele diverselor cladiri
Formate spectaculoase de dimensiuni mari:
Putem produce si monta orice fel de tipuri si dimensiuni de asemenea suporturi publicitare.
Beneficii:
Recomandate pentru a semnala prezenta unor brand-uri foarte cunoscute in proximitatea prezentei acestor suporturi.
Locatii premium.
Mesaj simplu.
Acoperire mare la nivel national.
Potential mediu de creativitate.
Vizeaza atat traficul rutier cat si cel pietonal.
Impact vizual foarte mare atat prin dimeniuni, cat si prin culori si jocurile de lumini.
Descriere:
Dimensiunile variaza in functie de spatiul de expunere si de cererea clientului.
Amplasate pe cladiri importante, roof top-urile au un impact media foarte bun.
Solutiile constructive sunt flexibile pentru fiecare caz.
Publicitatea prin intermediul billboard-ului a schimbat peisajul mediului de advertising. Intinderea lui este direct proportionala atat cu cresterea numarului de consumatori, cat si cu evolutia continua a stilului de viata si a tehnologiei.
Avantaje:
eficient in situatia amplasarii in zone cu trafic aglomerat, impact vizual puternic amplasat inainte de locatia ce se doreste a fi promovata;
impulsioneaza consumatorul sa se indrepte spre respectiva locatie, reprezinta un material publicitar potrivitpromovarii oricaror produse/ servicii;
Caracteristici tehnice:
cu fata/fete din backlit si sistem interior de iluminat cu neoane (este construit dintr-o caseta iluminata din interior, pe care se monteaza unul sau doua afise din backlit-cele mai intalnite formate in interiorul oraselor: 3mx2m, 4mx3m, 5mx3m, 6mx4m);
cu structura metalica si afisare pe hartie sau frontlit (4mx3m, 5mx3m, 6mx3m), si se poate adauga un sistem de iluminare exterior;
sunt amplasate atat in oras, cat si pe drumurile nationale.
Citylight-ul este un suport de reclame asezat pe unul sau mai multe picioare, cu iluminare, avand o dimensiune standard de 1,60 x 1,10 m, insa poate fi realizat si la alte dimensiuni. Este parte integranta a peisajului urban actual, fiind considerat un component de calitate al publicitatii outdoor. Localizat in campul vizual imediat al clientului (statii de autobuz, colturi de strada, aeroport etc.) se constituie intr-un mijloc de comunicare remarcabil si de efect.
Avantaje:
Foarte practic, afisele putandu-se schimba cu usurinta recomandat pentru promotii si cresterea notorietatii brandului, evenimente culturale grad ridicat de atractivitate, timp indelungat de expunere pentru pietoni.
Caracteristici tehnice:
Dimensiune activa: 1,60 x 1,1 m;
Inaltime picior: 0,5 m;
Panou dubla fata;
Sistem de iluminat format din neoane;
Interior plexiglass opal pe care se aplica afisul;
Protectie exterioara din plexiglass transparent
Publicitatea outdoor este cea mai veche metoda de a transmite publicului larg, mesajele publicitare si ofera diversificate beneficii pe care alte mijloace de promovare nu le pot oferi:
Publicitatea outdoor are timp de expunere 24h pe zi, sapte zile pe saptamana asigurand repetarea expunerii la mesaj, care este extrem de necesara pentru campaniile de vizeaza cresterea notorietatii unui produs sau brand.
Expunerea la mesajele outdoor nu implica niciun cost pentru consumatori.
Costuri de expunere reduse in comparatie cu televiziunea, presa sau radio.
Acest tip de reclama atrage prin culorile vii si creativitate, nu intrerupe activitatea consumatorului.
Ofera o audienta ridicata si se regaseste in forme si dimensiuni variate.
Companiile pot alege sa-si promoveze produsele pe suporturi outdoor deosebit de atractive: mesh-uri de mari dimensiuni, citylight-uri, prisme, rooftop-uri, panouri iluminate.